نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس نه به روگانی بازی می دهد و نه اجازه ی خروج می دهد

یوونتوس نه به روگانی بازی می دهد و نه اجازه ی خروج می دهد

همیشه در این فصل از سال بازار شایعات در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا شلوغ و پرسروصدا می شود. در این میان یوونتوس که فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد می تواند از این فرصت بهره برده تا شرایط تیمی خود را کمی بهبود بخشد. اما مطمئنا در کنار خرید احتمالی گزینه های مد نظر، بازیکنانی نیز درلیست فروش قرار خواهند گرفت.

 

دنیله روگانی، مدافع بیانکونری که همراه خانواده اش تعطیلات سال نو را در مالدیو پشت سر می گذارد از گزینه هایی ست که برخی منابع معتقدند می تواند یووه را ترک و راهی ناپولی شود.

 

اما دویده تورکیا، مدیر برنامه های این بازیکن در این باره گفت:

 

روگانی و ناپولی؟ به نظرم باشگاه ایده های دیگری دارد، در سال های اخیردنیله مورد تایید بوده و چندان نظری برای فروش او در باشگاه وجود ندارد. در شرایط کنونی پیش شرطی برای خروج از باشگاه دیده نمی شود اما فوتبال غیرقابل پیش بینی ست. اینکه اگر به ناپولی بپیوندند باید خیلی زود مقابل تیم اش بازی کند باید بگویم که این مسائل است که فوتبال را خاص می کند اما بهتر است در مورد فوتبال ایتالیا و نحوه ارتباط آن با این کشور صحبت کنیم، این یک میراث فرهنگی ست. این سخت است که باشگاهی بازیکنی که جز اهداف آن به شمار میرود را به باشگاه دیگر بدهد. ما هم در کنار هم هدف هایی داریم و برای آن هدف می جنگیم.

 

پیشنهادی نیست

 

هیچ باشگاه دیگری در حال حاضر وجود ندارد اما اگر تلفنی از جونتولی داشته باشم با کمال میل به او پاسخ خواهم داد و همچنین اگر تلفنی از یک باشگاه مهم دیگر، این حرفه ماست و ما در کمال احترام می توانیم باشگاهی که با آغوش باز به سراغت می آید را بپذیری، چون تو یک بازیکن حرفه ای هستی.

 

یووه

 

ما نیاز به احترام برای بازیکنان و باشگاه داریم. او در لیگ قهرمانان بازی کرده و عملکرد خوبی داشت این طبیعی ست که او مستحق فرصت و فضای بیشتری برای بازی کردن است. اما همانند همیشه در چنین شرایطی و زمانی که در بازار نقل و انتقالات هستیم این فرصت برای انتقال راحت تر است البته زمانی که باشگاه اماده فروش تو باشد.

 

هزینه

 

مشکل اینجاست اگر تو ر بفروشند باید جایگزینی برای تو خریداری کنند و این برای آنها هزینه خواهد داشت. اگر نمی خواهید او را در این زمان بفروشید پس این فرصت ایجاد می شود که می توانی بپرسی چقدر او را می خواهی برای چه زمان و چه مقدار. خیلی پیچیده نیست اما هر باشگاهی که بخواهد در حال حاضر بازیکن خریداری کند باید چانه بزند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: